نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان ۳۰ کشور جهان اسلام در تبریز گشایش یافت
کد خبر: 3819613
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان ۳۰ کشور جهان اسلام در تبریز گشایش یافت

گروه فرهنگی ــ با حضور معاون رئیس جمهوری در امور زنان نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان ایرانی و ۳۰ کشور جهان اسلام شنبه شب در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گشایش یافت.

نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان ۳۰ کشور جهان اسلام در تبریز گشایش یافت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان ایرانی و ۳۰ کشور جهان اسلام شنبه شب در دانشگاه هنر اسلامی تبریز گشایش یافت.

براساس این گزارش در این نمایشگاه که در بخش جنبی چهارمین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی برگزار می‌شود، آثار هنری و صنایع دستی هنرمندان تبریز، دانشجویان دانشگاه هنر اسلامی و هنرمندان خارجی در ۵۰ غرفه در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

در این جشنواره هنرمندانی از کشورهای اسلامی از قبیل پاکستان، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان، عراق، عمان، اردن، ازبکستان، تاجکستان، بوسنی، کریمه، بنگلادش، هندوستان، الجزایر، تونس، لیبی و مصر شرکت دارند.

آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف صنایع دستی از جمله گروه دست بافته‌ها، هنر و صنایع فلزی، هنر و صنایع چوبی، هنر و صنایع شیشه، هنر و صنایع چرم، سفال و سرامیک و تذهیب و نگارگری است.

این نمایشگاه به مدت ۵ روز تا ۳۰ خردادماه جاری در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای بازدید عموم مردم دایر است.

انتهای پیام

captcha