نام‌نویسی برای مراسم عقد در سالروز میلاد حضرت معصومه(س)
کد خبر: 3819713
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
از سوم تیر آغاز می‌شود؛

نام‌نویسی برای مراسم عقد در سالروز میلاد حضرت معصومه(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ نام‌نویسی اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) در سالروز ولادت آن حضرت و روز دختر، از سوم تیرماه آغاز می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مناسبت سالروز ولادت پر خیر و برکت کریمه اهل بیت(ع)، ۱۳ تیرماه مصادف با اول ذی‌القعده، پذیرای زوج‌های جوانی است که می‌خواهند در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) پیوند آسمانی خود را برگزار کنند.
علاقه‌مندان برای انجام مراسم عقد خود در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) از سوم تیرماه می‌توانند به اتاق عقد حرم مطهر مراجعه و نام‌نویسی کنند.
بر اساس این گزارش، زوج‌های جوان می‌توانند فرم ثبت نام را از دفترخانه‌های ازدواج قم یا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به آدرس www.amfm.ir، در بخش «پیوندهای آسمانی» دانلود و پس از گرفتن جواب آزمایش خود، معرفی‌نامه مربوطه را که توسط دفاتر ازدواج مربوطه تکمیل می‌شود، به اتاق عقد حرم مطهر تحویل دهند.
یادآور می‌شود، با توجه به محدودیت ظرفیت، پذیرش از افرادی انجام می‌شوند که زودتر مراحل ثبت نام را کامل کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۴۰۴ تماس بگیرند.
حسین شاهبداغی
انتهای پیام
captcha