آستان قدس رضوی بدون ممیزی پاسخگوی رسانه‌هاست
کد خبر: 3819886
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

آستان قدس رضوی بدون ممیزی پاسخگوی رسانه‌هاست

گروه فرهنگی ــ مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی گفت: ما در آستان قدس رضوی هیچ ممیزی در ارتباط با پاسخگویی به رسانه‌ها نداریم.

آستان قدس رضوی بدون ممیزی پاسخگوی رسانه‌هاستبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حسن دستپروری، مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی، روز گذشته، ۲۶ خردادماه در حاشیه بازدید تیم رسانه‌ای آستان قدس رضوی از خبرگزاری ایکنا و ایسنا عنوان کرد: این دو رسانه یعنی ایکنا و ایسنا خبرگان رسانه‌ای خوبی در سطح کشور دارند.
وی ادامه داد: ما چند سیاست را به‌عنوان راهبردهای اساسی خود در کار رسانه‌ای آستان قدس رضوی مدنظر قرار داده‌ایم، کار رسانه‌ای، حلقه اتصالی است بین حرم مطهر رضوی و دل‌های آنان که حتی ذره‌ای به حضرت رضا ارادت دارند.
مدیر خبر و رسانه آستان قدس رضوی گفت: ما کار رسانه‌ای را به معنای نشر محتوا می‌دانیم و همه فعالان در آستان قدس رضوی تلاش دارند تا نشر فرهنگ رضوی را به انجام برسانند، در واقع چیزی بالاتر از رسانه برای نشر این فرهنگ نیست. محور دیگر در این موضوع این است که آستان قدس رضوی با اطلاع‌رسانی همه‌جانبه فعالیت‌های خود، درصدد به اطلاع رساندن امور برای مردم است، این همان راهی است که برای کسب سرمایه اجتماعی طی می‌شود.
وی بیان کرد: سیاستی که در آستان قدس رضوی پیگیری می‌شود، این است که درهای این آستان هرچه بیشتر به‌سوی رسانه‌ها باز است، به اذعان بسیاری از همکاران رسانه درب‌های آستان قدس طی سالیان گذشته بیشتر به روی رسانه‌ها باز شده و آستان قدس رضوی پاسخگوتر بوده است.
دستپروری عنوان کرد: ما برای ارتباط گیری در حوزه رسانه آستان قدس رضوی هیچ محدودیتی نداریم، البته تمام تلاشمان این است تا موانعی که برای فعالیت رسانه‌ای در حرم رضوی برای فعالان رسانه‌ای وجود دارد برطرف شود، تلاش می‌کنیم تا بسیاری از قانون‌های نانوشته غلط در مسیر کار رسانه‌ای، خللی در روند کار ایجاد نکند.
وی ابراز امیدواری کرد: در چارچوب کار رسانه‌ای آستان قدس رضوی پیگیری‌ها به تشکیل شورایی جهت تحلیل و بررسی سوژه‌های خبری و تولید محتوای رسانه‌ای با حضور مدیران و فعالان عرصه خبر منجر شود.
دستپروری گفت: در حال حاضر نیز مشغول تجهیز فضای رسانه‌ای برای میزبانی از اهالی خبر و رسانه در محیط حرم مطهر رضوی هستیم تا فعالیت‌های رسانه‌ای از جمله انجام مصاحبه‌ها توسط فعالان رسانه‌های مختلف در این محیط و با استانداردهای لازم به انجام برسد.
انتهای پیام

آستان قدس رضوی بدون ممیزی پاسخگوی رسانه‌هاستآستان قدس رضوی بدون ممیزی پاسخگوی رسانه‌هاست

captcha