حرکت در مسیر امام(ره) و رهبری؛ از راه‌های تداوم انقلاب اسلامی
کد خبر: 3819917
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

حرکت در مسیر امام(ره) و رهبری؛ از راه‌های تداوم انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی ــ نماینده، ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که رمز استمرار انقلاب اسلامی ابعاد مختلف دارد، گفت: حضور مردم در صحنه به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و همچنین حرکت در مسیر امام راحل و رهبری نظام اسلامی، راه‌های تداوم انقلاب اسلامی است.

تداوم انقلاب اسلامی در سایه اتحاد ملی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه تبریز، شب یکشنبه، 26 خردادماه در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی به‌مناسبت سالگرد شهدای این حزب با بیان این‌که رمز استمرار انقلاب اسلامی ابعاد مختلف دارد، گفت: حضور مردم در صحنه به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و همچنین حرکت در مسیر امام راحل(ره) و رهبری نظام اسلامی، راه‌های تداوم انقلاب اسلامی است.
وی با تأکید براین‌که رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن با ایشان، راه امام خمینی(ره) را با همان صلابت و اقتدار به جهانیان به اثبات رساندند، افزود: توجه به ترفندهای دشمن برای تضعیف روحیه مقاومت و ایستادگی و مقابله با این ترفندها هم به نوبه خود در استمرار موفقیت‌آمیز انقلاب اسلامی مؤثر است، از این رو باید با تبعیت از رهبری نظام، مواظب حرکت‌های موذیانه دشمنان اسلام در تضعیف روحیه مقاومت باشیم.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، توجه بیش از پیش به قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر تهدیدات دشمن را ضروری دانست و گفت: ایران اسلامی باید هر روز نسبت به روز گذشته از توان و قدرت بالا برخوردار شود تا دشمن رؤیای توطئه و تجاوز را در سر نپروراند.
امام جمعه تبریز، با اشاره به این‌که برخی می‌گویند اگر با آمریکا مذاکره نکنیم نابود می‌شویم، افزود: آن‌ها کور خوانده‌اند، ایران هرگز تسلیم دشمنان نشده و به مذاکره نخواهد نشست؛ چرا که نزدیکی به آمریکا اوج ذلت و خواری و مقابله با آنان، اوج عزت و سربلندی است.
وی تصریح کرد: همانطور که امام راحل(ره) در قضیه مک فارلین با قدرت و حکمت ایستاد، آیت‌الله خامنه‌ای هم همانند امام خمینی(ره) محکم و استوار در جریانات اخیر از عزت و اقتدار ایران اسلامی دفاع کرد و این امر موجب افتخار جهان اسلام است.
امام جمعه تبریز، شهادت را بهترین راه رسیدن به خدای متعال دانست و افزود: شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است که سعادت و خوشبختی را به دنبال دارد.
وی از شهیدان موتلفه اسلامی به‌عنوان طلایه‌داران آفتاب یاد کرد و گفت: این شهیدان و مجاهدان دین و ایمان با اعدام انقلابی حسنعلی منصور در سال 1344 هجری شمسی، نقش خود را برای دفاع از اسلام ناب محمدی به خوبی ایفا کردند.
انتهای پیام

captcha