مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان 2 روز تمدید شد
کد خبر: 3819979
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان 2 روز تمدید شد

گروه دانشگاه ــ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه، در سایت لبیک تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک، حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری‌پور، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه 29 خردادماه، در سایت لبیک خبر داد.

وی افزود: ثبت‌نام بیست و یکمین دوره از عتبات دانشگاهیان از 18 خردادماه، در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، یک بازه زمانی دو روزه را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: از آغاز ثبت‌نام این دوره 10 روز می‌گذرد و در این مدت بیش از 49 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان به گروه متأهلین و دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطهری‌پور ادامه داد: آخرین زمان ثبت‌نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز چهارشنبه 29 خردادماه، است که این زمان دیگر تمدید نخواهد‌ شد. قرعه کشی 30 خردادماه، انجام و نتایج اول تیرماه، از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha