برپایی نمایشگاه خوشنویسی‌ «عشق ماندگار» در شهرکرد
کد خبر: 3819991
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

برپایی نمایشگاه خوشنویسی‌ «عشق ماندگار» در شهرکرد

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هفدهمین نمایشگاه انفرادی قنبر بلالی‌ با عنوان «عشق ماندگار» در شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اسماعیل کمالی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، روز گذشته، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «عشق ماندگار» در نگارخانه شهید آوینی شهرکرد، بیان کرد: قنبر بلالی دهکردی که یکی از هنرمندان برجسته استان است که بیش از 40 سال خوشنویسی می­‌کند و آثار خود را با هدف کمک به سیل زدگان در معرض دید عموم قرار داده است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: این هنرمند از شاگردان استاد معین خوشنویس، استاد امیرخانی و استاد شیرازی بوده­ است.

وی با بیان اینکه قنبر بلالی دهکردی تاکنون نمایشگاه­‌های خوشنویسی زیادی برگزار کرده­ است، تصریح کرد: این نمایشگاه هفدهمین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان ادامه داد: این نمایشگاه شامل 37 اثر خوشنویسی نستعلیق، ریحان، ثلث و شکسته نستعلیق و در ابعاد 70×50 و 100×70 است.

کمالی با اشاره به برپایی نمایشگاه خوشنویسی عشق ماندگار تا 28 خرداد ماه اضافه کرد: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه شهید آوینی شهرکرد واقع در خیابان شریعتی کوچه 60 پذیرای بازدیدکنندگان استان است‌.

انتهای پیام

captcha