خدمت‌رسانی هلال‌احمر به ۸۴ هزار سیستان و بلوچستانی
کد خبر: 3820005
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

خدمت‌رسانی هلال‌احمر به ۸۴ هزار سیستان و بلوچستانی

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: طی سال گذشته، در مجموع بیش از ۸۴ هزار آسیب‌دیده در سطح استان از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طی سال گذشته، در مجموع بیش از 84 هزار آسیب دیده در سطح استان از خدمات امدادی هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: همچنین طی سال گذشته، 655 حادثه در سطح استان رخ داد که از این تعداد، 312 مورد مربوط به حوادث جاده‌ای و مابقی مربوط به سیل، طوفان، زلزله، حوادث دریایی و ساحلی بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال‌احمر استان به‌طور متوسط در ظرف 13 دقیقه و 49 ثانیه در محل وقوع حادثه آماده شدند، افزود: در این مدت، هشت هزار و ۷۶۴ نجاتگر در قالب دو هزار و ۳۲ تیم عملیاتی به همراه ۷۳۴ دستگاه آمبولانس با حضور در مناطق حادثه دیده امدادرسانی لازم را انجام دادند.

راشکی اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمر مؤسسه‌ای خيريه، غيرانتفاعی و دارای شخصيت حقوقی مستقل است که هدف آن، تلاش برای تسکين آلام بشری، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پايدار ميان ملت‌ها، حمايت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هيچ‌گونه تبعيض ميان آن‌هاست.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بیان کرد: این سازمان همواره در همه حوزه‌های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی پیشتاز بوده است.

انتهای پیام

captcha