تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیر
کد خبر: 3820006
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری از تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیرماه خبر داد.

فرهاد خلیل‌مقدم، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری‌ در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خردادماه به‌عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود اما بر اساس درخواست‌های مکرر، دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی مهلت شرکت در این جشنواره را تمدید کرد.
وی افزود: بخش الکترونیک جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۱۵ تیرماه تمدید شده و پس از این تاریخ سامانه جشنواره به‌صورت خودکار غیرفعال خواهد شد.
خلیل‌مقدم ادامه داد: در بخش مکتوب نیز دبیرخانه‌های استانی موظف هستند تا ۱۰ تیرماه آثار مکتوب جمع‌آوری شده (شامل پاسخنامه‌ها و نقاشی‌ها) را بر اساس فرایند ابلاغ شده به استان‌ها، به دبیرخانه مرکزی جشنواره تحویل دهند.
وی با اشاره به مشارکت چشمگیر در بخش آنلاین جشنواره، تصریح کرد: این جشنواره با رشد چشمگیری در بخش آنلاین همراه بوده و امیدواریم بتوانیم در سال‌‎های آینده کل جشنواره را بر پایه الکترونیک برگزار و بخش مکتوب را به نقاشی و حوزه کودک محدود کنیم.
انتهای پیام

captcha