مرکز قرآنی در بستان‌آباد تأسیس می‌شود/ ۹۰ درصد موقوفات سنددار شدند
کد خبر: 3820048
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

مرکز قرآنی در بستان‌آباد تأسیس می‌شود/ ۹۰ درصد موقوفات سنددار شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بستان‌آباد، گفت: برای ترویج فرهنگ قرآنی با رایزنی‌های به عمل آمده مرکز فرهنگی و قرآنی اوقاف برای اولین‌بار به‌زودی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

ایجاد مرکز قرآنی در بستان آباد/۹۰ درصد موقوفات سنددار شدند

حجت‌الاسلام سیدتقی عمادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بستان‌آباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و ما بنا داریم برای دوری جوانان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی با برگزاری برنامه‌های قرآنی آنان را با قرآن انس دهیم تا قرآن مسیری روشن در زندگی آنها باز کند.

وی افزود: برای دستیابی به این امر با توجه به اینکه اوقاف شهرستان بستان آباد فاقد محلی مناسب برای فعالیت‌های قرآنی بود، لذا با رایزنی‌های به عمل آمده با اجاره موقوفه المهدی با مساحت۱۲۰ متر مربع مساحت در روبروی اوقاف شهرستان مرکز فرهنگی و قرآنی اوقاف برای اولین بار به طور متمرکز در این محل به زودی مستقر خواهد شد.

حجت‌الاسلام عمادی گفت: با ایجاد این مرکز فعالیت‌های قرآنی، اوقاف شهرستان با قوت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد و تلاش خواهیم کرد به رسالت خود در ترویج فرهنگ قرآنی به نحو احسن عمل کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بستان‌آباد، در ادامه به اهمیت سند دار کردن موقوفات و مشخص کردن تکلیف سند مالکیت موقوفات برای جلوگیری از بحث تصرف اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی و تلاش همکاران تا امروز ۹۰ درصد از موقوفاتمان را سند دار کرده ایم و از آغاز سال سال‌جاری هم ۶مورد از موقوفاتمان سند دار شده و برای ۱۵ مورد دیگر هم اقدام شده است که امیدواریم با روندی که در پیش گرفته شده تا پایان سال ۱۰۰ درصد از موقوفاتمان سنددار شود.

انتهای پیام

captcha