اعزام ۳۳۰ دانش‌آموز کردستانی به اردوی بنیاد علوی
کد خبر: 3820102
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

اعزام ۳۳۰ دانش‌آموز کردستانی به اردوی بنیاد علوی

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از اعزام ۳۳۰ دانش‌آموز دوره اول متوسطه استان به اردوی بنیاد علوی خبر داد.

حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام 330 دانش‌آموز دوره اول متوسطه استان به اردوی بنیاد علوی خبر داد، اظهار کرد: این اردوها از اول تیر ماه 98 شروع و در نهایت هفتم شهریور ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

وی افزود: اردوی بنیاد علوی در قالب 9 کاروان و هر کاروان شامل 37 نفر دانش‌آموز و عوامل اجرایی از شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان کردستان به مقصد اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان تهران است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان کردستان بیان کرد: اردوهای بنیاد علوی بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین بنیاد علوی با معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری اردو جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه اول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای بنیاد علوی ویژه دانش‌آموزان ممتاز مناطق محروم است؛ یادآور شد: این اردوها با هدف رشد تفکر اجتماعی، افزایش مسئولیت‌پذیری، آموزش مهارت‌های زندگی، بروز شایستگی‌ها و توانایی‌ها و همچنین کسب اعتماد به نفس انجام می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha