ستاد هماهنگی فرهنگی در آذربایجان‌شرقی تشکیل شود
کد خبر: 3820113
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

ستاد هماهنگی فرهنگی در آذربایجان‌شرقی تشکیل شود

گروه اجتماعی ــ رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، بر لزوم تشکیل ستاد هماهنگی فرهنگی مخصوصاً در فعالیت‌های دینی و انقلابی در استان اشاره کرد و گفت: تشکیل چنین قرارگاهی ضمن خودداری از موازی‌کاری، موجب ساماندهی اقدامات فرهنگی در استان می‌شود.

ستاد هماهنگی فرهنگی در آذربایجان‌شرقی تشکیل شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سیدمحمدحسین بلاغی، رئیس حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، امروز، 27 خردادماه در دیدار با سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به عملکرد حوزه هنری استان در ماه‌های گذشته اظهار کرد: این نهاد فرهنگی در حوزه ادبیات پایداری اقدامات مطلوبی صورت داده که در این راستا می‌توان به ضبط یک هزار و 110 ساعت مصاحبه و انتشار چندین کتاب از جمله «سرای انقلاب» و «شدم راننده جنگ» اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این زمینه نیز، چندین کتاب دیگر نیز با موضوعات همسران و مادران شهدا، شهدای ارامنه و سایر موضوعات آماده چاپ و انتشار است.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به تولید فیلم قالی باغ بهشت اظهار کرد: این فیلم نیمه بلند، نخستین فیلم با موضوع شهدای مدافع حرم است که توسط حوزه هنری استان تولید شده و آیین رونمایی از این فیلم، اواسط تیرماه امسال برگزار می‌شود.

وی در ادامه به سایر فعالیت‌های حوزه هنری اشاره کرد و گفت: تولید فیلم‌های 100 ثانیه‌ای، برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی، برگزاری جلسات شعر جوان، بانوان و آیینی و برگزاری نمایش های مختلف از جمله فعالیت‌های حوزه هنری استان است.

بلاغی در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم تشکیل ستاد هماهنگی فرهنگی مخصوصاً در فعالیت‌های دینی و انقلابی در استان اشاره کرد و گفت: تشکیل چنین قرارگاهی ضمن خودداری از موازی‌کاری، موجب ساماندهی اقدامات فرهنگی در استان می‌شود.

انتهای پیام

captcha