تلاوت «سیداحسان حسینی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3820119
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

تلاوت «سیداحسان حسینی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ دویست و بیست و هشتمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول عصر فردا، 28 خرداد‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دویست و بیست و هشتمین جلسه کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ضیافت نور شهرستان علی‌آباد کتول با عنوان «معجزه رد الشمس» عصر فردا سه‌شنبه، 28 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌‌شود.
در این مراسم که از ساعت 19 تا 20:30 در محل مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول برگزار می‌شود، سیداحسان حسینی، نفر اول قرائت قرآن دانش‌آموزان متوسطه استان گلستان به تلاوت آیات کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین باستانی نکات تفسیری آیات تلاوت شده را بیان می‌کند. همچنین، برنامه ترتیل‌خوانی جزء دوم قرآن کریم نیز توسط محمدابراهیم جهش اجرا خواهد شد.
در بخش پایانی این مراسم قرآنی و معنوی نیز برنامه‌های مختلفی همچون قرعه‌کشی و اهدای جوایز به همراه پذیرایی افطار تبرکی اجرا خواهد شد.
یادآور می‌شود، این جلسات قرآنی سه‌شنبه هر هفته همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و با همکاری امام‌جمعه و ستاد نماز جمعه علی‌آباد کتول، جبهه فعالان قرآنی استان گلستان، مراکز قرآنی و مردم قرآن‌‌دوست شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha