رتبه پائین لرستان در میزان جرائم
کد خبر: 3820125
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
رازانی خبرداد:

رتبه پائین لرستان در میزان جرائم

گروه فرهنگی ـ دادستان خرم‌آباد به رتبه پائین لرستان در میزان جرائم در استان اشاره کرد و گفت: در جرائم مهم همچون قاچاق سلاح، فروش موادمخدر، سرقت و آدم‌ربایی برخوردهای دستگاه قضائی لرستان بسیار سخت‌گیرانه است.

رتبه پائین لرستان در میزان جرائمبه گزارش ایکنا از لرستان، سعید رازانی، دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد امروز دوشنبه، 27 خرداد در جمع خبرنگاران ضمن شدید خواندن برخوردهای دستگاه قضائی، اظهارکرد: در جرائم مهم همچون قاچاق سلاح، فروش موادمخدر، سرقت و آدم‌ربایی برخوردهای دستگاه قضائی بسیار سخت‌گیرانه است.
وی با ذکر این مطلب که در این‌گونه جرائم، مستثنیات بخش‌نامه‌های عفو و آزادی مشروط کاربردی ندارند به طرح جمع‌آوری سلاح در این شهرستان اشاره کرد و افزود: چنان‌چه سلاح دارای مجوز برای درگیری مورداستفاده قرار گیرد ضمن برخورد با خاطی، سلاح نیز ضبط می‌شود.
رازانی، رتبه لرستان را از نظر رتبه‌بندی جرائم در سطح کشور پائین خواند و افزود: همواره تلاش شده که از حداکثر توان برای امور قضائی و دیگر موضوعات استفاده کنیم.
دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد بر کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر تأکید کرد و گفت: ازجمله دغدغه‌های حال حاضر موضوع حاشیه‌نشینی است که متأسفانه سبب بروز برخی مشکلات در سطح شهر شده است.
وی با ذکر این مطلب که به‌منظور کاهش جرائم طی سالیان اخیر اقدام به اعمال حداکثر مجازات ررای مجرمین کرده‌ایم، تصریح کرد: به‌طور نمونه برای سارقین و یا آدم‌رباها بین 10 تا 15 سال حبس تعیین کرده‌‌ایم.
رازانی با بیان این‌که هم‌اکنون حکم برخی متخلفین در حال اجرا است، گفت: دستگاه قضائی برای مجرمین هیچ‌گونه اغماضی نداشته و بیشترین مجازات‌ها را اعمال می‌کند.

انتهای پیام

captcha