هوشیاری و ارتقای معنویت؛ اولین شرط پلیس در تراز انقلاب
کد خبر: 3820139
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
حجت‌الاسلام ادیانی مطرح کرد:

هوشیاری و ارتقای معنویت؛ اولین شرط پلیس در تراز انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، اولین شرط پلیس در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی را هوشیاری و ارتقای معنویت دینی دانست و گفت: باید دغدغه اصلی و مطالبه جدی همه ما این باشد که ناجا را به تراز جمهوری اسلامی برسانیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، دیروز، 26 خرداد در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به حکمت انتصابش به سمت ریاست این سازمان اظهار کرد: من مجذوب چهره‌های با اراده و مصمم فرماندهان و کارکنان ناجا هستم، نیروهایی با انگیزه، دلداده ولایت و اهل بیت(ع)، عامل به فرامین شرعی و اسلامی و مصمم برای ساختن جامعه‌ای در تراز انقلاب اسلامی، این‌ها سرمایه‌های با ارزشی هستند که همه باید قدردان آن باشیم.

وی فرماندهان نیروی انتظامی را فرماندهانی شایسته و لایق دانست و گفت: امروز هیئت رئیسه ناجا و در رأس آن فرمانده نیرو با حکمت، درایت، هوشمندی، روحیه جهادی، انقلابی و نشاط و تحرک لازم در مقرها و یگان‌های ناجا حضور می‌یابد و عزم دارد تا معنویت، اخلاق و مهربانی نسبت به یکدیگر، عرق، استحکام و فرهنگ سازمانی را که برگرفته از اسلام است در ناجا جاری و ساری کند.

حجت‌الاسلام ادیانی ادامه داد: فرماندهان و کارکنان ناجا از صدر تا ذیل عازم و جازم هستند تا تصویری را از ناجا در جایگاه یک مجموعه خدمتگزار به مردم نشان دهند، امروز مردم ناجا را مظهر اقتدار، مهربانی، حکمت و متانت می‌بینند.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: معتقدم صلاح و خودسازی مسئولان نیروی انتظامی، موجب اصلاح کارکنان خواهد شد، تهذیب نفس و خودسازی و قرائت روزانه حداقل 50 آیه از قرآن کریم و انس با قرآن، صفای باطن و نفوذ کلام را در پی دارد.

وی اولین شرط پلیس در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی را هوشیاری و ارتقای معنویت دینی دانست و گفت: باید دغدغه اصلی و مطالبه جدی همه ما این باشد که ناجا را به تراز جمهوری اسلامی برسانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، فرماندهان دفاع مقدس را اسطوره‌های مقاومت دانست و افزود: مسئولیت، امانت است، مسئولیت بایستی عمل حسنه برای صاحب مسئولیت باشد وگرنه ارزشی نخواهد داشت، در جمهوری اسلامی، مردم اهل استقامت و ایستادگی هستند، مردم در روز قدس این استقامت و ایستادگی را به بهترین وجه نشان دادند.

حجت‌الاسلام ادیانی، قم را پایگاه اسلام و مهد انقلاب و تشیع برشمرد و خدمتگزاری به زائران، مجاوران کریمه اهل بیت(ع) و شهروندان را توفیقی از جانب خداوند متعال دانست.

فرهاد زمانی 

انتهای پیام

captcha