برگزاری کارگاه آموزشی خط نستعلیق در بیرجند
کد خبر: 3820148
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

برگزاری کارگاه آموزشی خط نستعلیق در بیرجند

گروه هنر ــ کارگاه آموزشی خط نستعلیق با حضور استاد علی اشرف صندوق‌آبادی نایب‌رئیس انجمن خوشنویسان ایران در بیرجند برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، کارگاه آموزشی خط نستعلیق با حضور استاد علی اشرف صندوق‌آبادی نایب‌رئیس انجمن خوشنویسان ایران در بیرجند برگزار خواهد شد. مهدی اسماعیلی مود با اعلام این خبر اظهار کرد: این رویداد هنری از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی ۳۰ خردادماه به اجرا درخواهد آمد.
رئیس انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به میزبانی استان خراسان جنوبی در آذرماه امسال افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلفی از جمله کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است. کارگاه آموزشی نقاشی‌خط با حضور محسن توسلی استاد برجسته این رشته هنری نیز از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره است که همزمان با دهه کرامت در بیرجند برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در سال قبل، انجمن خوشنویسان خراسان جنوبی از نظر فعالیت‌های فرهنگی و هنری و عملکرد، موفق به کسب عنوان انجمن برتر در سطح کشور شد.
اسماعیلی تصریح کرد: همزمان با ۳۰ خرداد نمایشگاه خوشنویسی سیاه‌مشق هنرمند «محمدرضا نیک اختر» از شاگردان استاد صندوق‌آبادی در محل نگارخانه سرو باغ اکبریه بیرجند گشایش می‌یابد.
هفدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)، در سراسر کشور و همزمان با میلاد حضرت رضا در دهه کرامت، آغاز خواهد شد.
انتهای پیام
captcha