سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد
کد خبر: 3820158
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
با حکم رئیس جهاددانشگاهی؛

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

گروه دانشگاه ــ با حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی، مهدی رفیعی بهابادی به عنوان سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به این نهاد منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی در حکمی مهدی رفیعی بهابادی را به عنوان سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به این نهاد منصوب کرد.

همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های شایسته و خدمات محمد آقاسی در طول دوره‌ ریاست این مرکز قدردانی شد.

مهدی رفیعی بهابادی پیش از این در سمت معاونت پژوهشی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) فعالیت داشت.

یادآور می‌شود، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، یکی از مراکز وابسته به جهاددانشگاهی است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، رفع نیاز‌های سازمان‌ها و نهاد‌های تصمیم‌گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه‌ امور کشور در عرصه‌های مختلف تأسیس شد.

ثمره‌ فعالیت جهادگران دانشگاهی در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، اجرای بیش از ۲۵۰۰ طرح نظرسنجی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در سطوح مختلف محلی، منطقه‌ای و ملی است. تاکنون طیف وسیعی از نهاد‌ها و سازمان‌های تصمیم‌ساز در بخش دولتی و شرکت‌های خصوصی از نتایج این بررسی‌ها بهره‌مند شده‌اند.
 
انتهای پیام
captcha