اجرای طرح اوقات فراغت صالحین در 100 مسجد و پایگاه شرق شیراز
کد خبر: 3820191
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

اجرای طرح اوقات فراغت صالحین در 100 مسجد و پایگاه شرق شیراز

گروه اجتماعی ـ معاون تعلیم و تربیت عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز از برگزاری طرح غنی‌سازی اوقات فراغت صالحین در بیش از 100 مسجد و پایگاه شرق شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا زمانی، معاون تعلیم و تربیت عقیدتی ـ سیاسی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در گفت‌وگو ایكنا از فارس، با اعلام مطلب فوق گفت: بیش از 100 مسجد و پایگاه در شرق شیراز با رویکرد علمی، تربیتی و ورزشی پذیرای جوانان و نوجوانان در تابستان 98 هستند.
وی افزود: كودكان، نو جوانان و جوانان برای سپری كردن روزهای بلند تابستان با هدف پر كردن اوقات فراغت با برنامه‌ریزی مخاطب محور و اهداف بلند مدت نیازمند همت دستگاه‌های متولی این طرح هستند.
زمانی بیان کرد: تدارك برنامه‌های مختلف برای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در مساجد وظیفه‌ای است كه بر عهده دستگاه‌ها و نهادهای مختلف گذاشته شده و از آنجایی كه جامعه هدف این طرح بیشتر جوانان و نوجوانان است، معاونت تعلیم و تربیت سپاه به ثمر رساندن این ماموریت را در اولویت برنامه‌های تابستانی خود تعریف کرده است تا با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در متن و اجرای عنوان برنامه‌های طرح مذکور در سطح پایگاه‌های مقاومت نقش‌آفرینی کند.
دبیر قرارگاه صالحین سپاه شرق شیراز افزود: خدمات قرآنی، فرهنگی، دینی، ادبی، علمی و تربیتی، هنری، اردویی و زیارتی، ورزشی و برگزاری مسابقات با ده‌ها تنوع در عنوان برنامه‌ها در قالب طرح‌ غنی‌سازی اوقات فراغت صالحین، در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت تحت پوشش ناحیه احمدبن موسی(ع) ارائه می‌شود.
وی به استقبال بی نظیر جوانان و نوجوانان به مسابقه محبوب خدا باش به اقبال بسیجیان به عنوان برنامه‌های دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت ناحیه احمدبن موسی(ع) اشاره کرد و گفت: بیش از 1500 نفر در طرح «محبوب خدا باش» که همان حفظ سوره مبارکه واقعه است شرکت كرده‌اند.
زمانی ادامه داد: همچنین طرح‌های دیگر قرآنی از جمله طرح قرآنی صراط، برپایی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی، مفاهیم، تفسیر و.. از عناوین برنامه‌های اجرایی دارالقرآن معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در تابستان 98 است.
وی در پایان با مغتنم شمردن فرصت فصل تابستان جهت استفاده جوانان و نوجوانان از ظرفیت‌های مساجد گفت: بی تردید فضای معنوی مساجد و محتوای قابل ارائه از سوی پایگاه‌های مقاومت پدیدآورنده بستری پرنشاط و سالم است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام در کلاس‌ها مراجعه كنند.
انتهای پیام

captcha