فراخوان نخستین مسابقه «حرم دوست کجاست؟» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3820360
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

فراخوان نخستین مسابقه «حرم دوست کجاست؟» در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ــ اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ‌ ‌مسابقه عکاسی با موضوع «حرم دوست کجاست؟» در قالب هنر عکاسی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری مسابقه عکاسی با موضوع «‌حرم دوست کجاست؟‌» در قالب هنر عکاسی را برگزار می‌کند لذا از تمامی هنردوستان، عکاسان، تصویر آقایان و زائران برای  شرکت در این عکس آورد دعوت می‌کند تا در این مسابقه شرکت کنند.
این فراخوان با هدف حمایت از هنردوستان و عکاسان با رویکرد معرفی واقفان، موقوفات و امامزادگان عظیم‌الشأن چهارمحال و بختیاری و ثبت زیباترین عکس از آستان مقدس امامزادگان در آلبوم و سایت اداره‌کل اوقاف به نام عکاس مربوطه اجرا می‌شود.

موضوع اصلی فراخوان
( ‌صحن، رواق، گنبد، گلدسته و ...) عکاسی متفاوت از آستان مقدس امامزادگان چهارمحال و بختیاری، عکاسی از فعالیت جوانان در امامزادگان و بقاع متبرکه استان و عکاسی از موقوفات ‌(اماکن وقف شده) در استان موضوعات این مسابقه عکاسی هستند.
مقررات عمومی
جشنواره در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی با موبایل برگزار می‌شود و هر هنرمند می‌تواند در هر دو بخش حرفه‌ای و موبایل شرکت کند و لازم است به مقرارتی که در ذیل آمده است نیز توجه و اجرا کند.
تعداد آثار ارسالی در هر بخش حداکثر ۱۰ اثر است.
این طرح استانی است و فقط عکس‌های ارسالی از امامزادگان، بقاع متبرکه و موقوفات چهارمحال و بختیاری مورد قبول است.

اندازه عکس‎ها
- در حجم عکس محدودیتی وجود ندارد.
*شرکت کنندگان می‌توانند برای حفظ کیفیت اصلی تصویر، عکس گرفته شده را در قالب فایل نیز ارسال کنند. (دوربین گوشی در زمان عکسبرداری حتما و حتما به صورت افقی (مستطیلی) گرفته شود)
- به همراه عکس‌های ارسالی حتماً یک فایل متنی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس همراه عکاس، و نام مقدس امامزاده ای که تصویربرداری شده ارسال شود.
- عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، کادر، حاشیه، تاریخ، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.
- عکساورد با رویکرد عکاسی طبیعی برگزار می‌شود، لذا هرگونه ویرایش که جنبه استنادی عکس را از بین ببرد و یا نیز ویرایش‌های اغراق شده اعمال شود، منجر به حذف عکس خواهد شد (تغییر کنتراست، سیاه و سفید کردن، اصلاح رنگ و کراپ عکس بلا مانع است)

یادآوری می‌شود؛ آخرین مهلت دریافت آثار سوم شهریورماه است و به ۱۰ عکس برتر از آستان مقدس امامزادگان (۵عکس با دوربین) و( ۵ عکس با موبایل) جوایز نفیسی در دهه وقف ۲۷ صفر لغایت ۵ ربیع الاول اهدا خواهد شد.

روش‌های ارسال آثار و مشاهده نتایج برندگان
سایت اداره کل اوقاف استان به نشانی: https://bakhtiari.oghaf.ir
اینستاگرام Oghafchb
پیام‌رسان‌های ایتا / بله / سروش: ۰۹۲۲۶۱۵۷۱۴۷
ارسال به صورت فیزیکی(عکس ها بر روی لوح فشرده به همراه مشخصات فردی و شماره تماس) به واحد روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری به آدرس: شهرکرد ، مجتمع ادارات غرب و ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها واحد فرهنگی مراجعه کنند و
اخبار و نتایج مسابقات در کانال اوقاف نیوز و یا در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/chboghaf. پیگیری کنند.
انتهای پیام

captcha