جلسه هم‌اندیشی مدیران مؤسسه‌های قرآنی جنوب‌شرق تهران
کد خبر: 3820423
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
امروز برگزار شد؛

جلسه هم‌اندیشی مدیران مؤسسه‌های قرآنی جنوب‌شرق تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه هم‌اندیشی مدیران مؤسسه‌های قرآنی جنوب‌شرق تهران، 28 خردادماه با حضور رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی در مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مهدی نادی، رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با تشکر از حضور و تلاش‌های مدیران مؤسسه‌های قرآنی جنوب‌شرق، گفت: فعالیت در حوزه آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بعضاً توجه مضاعف تمام مسئولان دولتی، نهادها و مؤسسه‌های مختلف را می‌طلبد.
وی فعالیت قرآنی در واحد جنوب‌‌شرق سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران را به‌واسطه جمعیت متراکم این منطقه سخت و کم‌نظیر دانست.
رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برخی تلاش‌ها برای حذف هزینه‌های آب، برق، گاز و پرداخت مالیات در مصوبه سال ۱۳۸۹، بیان کرد: بی‌اطلاعی برخی مدیران مؤسسه‌ها و یا کارمندان ادارات دولتی بعضا مشکلاتی را به‌وجود می‌آورد که قطعا با اطلاع‌رسانی به موقع این مشکلات مرتفع خواهد شد.
نادی، حذف برخی هزینه‌ها مانند مالیات تکلیفی را غیر ممکن‌ خواند و اضافه کرد: در مبحث هزینه‌های مربوط به شهرداری‌ها و ادارات نامبرده، علی‌رغم وجود تفاهم‌نامه و مصوبات مختلف و نیز تذکرات مکرر، بعضا مشاهده می‌شود که برخی نهادها و ادارات همکاری لازم را ندارند.
رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران لزوم پیگیری مصوبات و تفاهم‌نامه‌های مابین این سازمان و ادارات مختلف را از جمله اقدامات مؤثر خواند و افزود: امسال نیز تلاش خواهیم کرد تا تفاهم‌نامه‌ها و مصوبات این اداره را با ادارات دیگر اجرایی کنیم.
جواد قلی‌زاده، معاون قرآنی سازمان تبلیغات واحد جنوب ‌شرق تهران نیز در این جلسه، مهم‌ترین هدف برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی فعالان و مدیران مؤسسه‌های آموزشی قرآن کریم بیان کرد و گفت: طی سال‌های اخیر برگزاری این جلسات ضمن ایجاد فضای همدلی بین فعالان حوزه قرآن کریم، توانسته است تا حدود زیادی مشکلاتی را که بر سر راه روند آموزش، تدریس و فعالیت‌های قرآنی است، مرتفع کند.
یادآور می‌شود، لزوم ارائه سبک‌های جدید آموزشی، بررسی مشکلات اداری با شهرداری‌ها و تغییر کاربری املاک آموزشگاه‌ها، بررسی مشکلات مربوط به اداره مالیات و هزینه‌های مربوط به بهای آب، برق و گاز، و حق بیمه کارکنان مؤسسات قرآنی از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و هر یک از حاضران به بیان پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.
علی مشیری‌نیا
انتهای پیام
captcha