مسابقات قرآن مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3820482
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

مسابقات قرآن مددجویان کمیته امداد در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از برگزاری مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن کریم مددجویان تحت حمایت این نهاد ۲۹ خردادماه در تبریز خبر داد.

سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مددجویان برگزار می شود

بهروز شریف، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم مددجویان تحت حمایت این نهاد 29 خردادماه جاری در تبریز خبر داد و گفت: یکي از موثرترین فعالیت‌هاي تربیتي که در کمیته امداد بین کارکنان و مددجویان انجام می‌شود، برگزاري مسابقات قرآن است.

وی در تشریح اهداف این رویداد فرهنگی افزود: تربیت دینی مددجویان و کارکنان، پرورش روحیه تدبر و تعقل در قرآن، ایجاد رقابت سالم در فعالیت­‌هاي قرآني و شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم نمودن زمینه ارتقای آنان از جمله این اهداف است.

شریف ادامه داد: مخاطبین سومین دوره از مسابقات قرآن­کریم مددجویان تحت­ حمایت و کارکنان و خانواده­‌های آنان است که در سه گروه­ سنی زیر 12 سال، 16 تا 12 سال و بالای 16 سال بوده که در رشته های حفظ 1 الی 3 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات در بهمن سال گذشته برگزار شد و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند که مسابقات استانی روز چهارشنبه 29 خرداد برگزار می شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

انتهای پیام

captcha