اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن به دست آمده است
کد خبر: 3820820
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن به دست آمده است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه‌ به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه والای امام راحل و مقام معظم رهبری قرآن از مهجوریت درآمد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن بدست آمده که باید با تمسک به فرهنگ قرآنی مسیر پر صلابت انقلاب را استمرار بخشیم.

اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن بدست آمده

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز، امروز، 29 خردادماه در مراسم افتتاحیه سومین دوره مسابقات قرآن کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با بیان اینکه‌ به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه والای امام راحل و مقام معظم رهبری قرآن از مهجوریت درآمد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه قرآن بدست آمده که باید با تمسک به فرهنگ قرآنی مسیر پر صلابت انقلاب استمرار بخشیم.

وی افزود: فضای جامعه ما باید همگی قرآنی باشد و مهم تر از آن باید تلاوت قرآن مقدمه‌ای بر عمل به کلام وحی باشد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با فعالیت‌های قرآنی خود، امید در جامعه ایجاد کرده‌اند و انسان با دیدن حافظان و قاریان خردسال احساس شعف می کند.

امام جمعه تبریز ضمن تأکید بر ارزشمند بودن این فعالیت فرهنگی کمیته امداد افزود: جوانانی از جنس رزمندگان مدافع حرم و یا نخبگان علمی، در حقیقت عاملان به قرآن هستند که پا در این مسیرها گذاشته‌اند.

وی تأکید کرد: به برکت حاکمیت فرهنگ قرآنی است که دشمنان از ما وحشت دارند و عزت امروز کشور به برکت قرآن است.

انتهای پیام

captcha