دهه کرامت و همدردی با جامعه به رسم اهل بیت(ع) در استان اردبیل
کد خبر: 3820926
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

دهه کرامت و همدردی با جامعه به رسم اهل بیت(ع) در استان اردبیل

گروه اجتماعی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل گفت: دهه‌‌ کرامت فرصتی برای همدردی با جامعه به رسم اهل بیت(ع) است.

دهۀکرامت و همدردی با جامعه به رسم اهل بیت(ع) در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر‌اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، روز گذشته، 29 خردادماه در نشست شورای هماهنگی گرامیداشت دهه‌ کرامت، با حضور مدیران و مسئولین دستگاههای اجرائی استان، گفت: حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) دو بزرگواری هستند که ایران اسلامی را به حرم اهل بیت(ع) تبدیل ساخته اند و مایۀ خیر و برکت و معنویت برای ملت ایران هستند.

وی افزود: دهۀ کرامت، مناسبت و فرصتی بسیار اثربخش و معنوی برای جامعه ما به وجود آورده و به واسطۀ این دهه، معنویت و انگیزشی الهی در جامعه رونق گرفته است بنابراین باید برنامه های این دهه با شکوهمندی و جلوۀ خاصی برگزار گردد.

اسحاقی بیان کرد: شعار دهه‌ کرامت امسال به مسئلۀ مهم کشوری یعنی مهربانی به رسم اهل بیت(ع)معطوف گشته است که با مدنظر قرار دادن این مؤلفه، در حیطۀ همدردی با کل جامعه و بخصوص مناطق سیل زده یک خیزش شکل گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تصریح کرد: برنامه ها و جشن های دهه‌کرامت نباید از رنگ و بوی مردمی خارج گردد همانطوری که طبق روال سالهای قبل، بصورت خودجوش و مردمی و به نحو احسن برگزار میگردد و در این راستا دستگاهها نیز به عنوان پشتیبانی کننده این حرکت های خودجوش مردمی باید فعال گشته و حمایت کنند.

انتهای پیام

captcha