تصحیح سبک زندگی؛ رویکرد فصل جدید «روزی بهتر»
کد خبر: 3821399
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

تصحیح سبک زندگی؛ رویکرد فصل جدید «روزی بهتر»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سری جدید برنامه خانواده‌محور «روزی بهتر» از امروز و همزمان با آغاز فصل تابستان به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با آغاز فصل تابستان، سری جدید برنامه خانواده‌محور «روزی بهتر» با رویکرد تصحیح سبک زندگی از امروز شنبه اول تیرماه 1398 به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.
بر این اساس، «روزی بهتر» در روزهای شنبه با حضور حسن اکبری به موضوع خانواده و طب سنتی، یکشنبه‌ها با حضور خانم خزعلی به موضوع نقش زن در تحکیم خانواده، دوشنبه‌ها با کارشناسی خنیفر به موضوع معیشت در خانواده، سه‌شنبه‌ها با حضور خانم کاظمی به موضوع وظایف و تکلیف زوجین نسبت به هم، چهارشنبه‌ها با حضور استاد تراشیون به موضوع خانواده و بهره‌مندی از فضای تابستان و نیز پنجشنبه‌ها با حضور قاسمی به موضوع نقش فرزند در تحکیم خانواد خواهد پرداخت.
بیان سیره عملی بزرگان دین با عنوان «گواه تاریخ»، گفت‌وگو با خانواده شهدا متناسب با بحث روز برنامه تحت عنوان «شاهد مثال»، معرفی تکنیک‌های مدیریت زمان با عنوان «دُر گرانمایه» و پخش برگزیده‌هایی از سریال‌ها با موضوع بحث روز از بخش‌های جدید و جذاب فصل جدید «روزی بهتر» است.
«روزی بهتر» با تهیه‌کنندگی سیدحسین موسوی و اجرای رضا اسماعیلی، سیدرضا نواب و مونا انصاری‌فر، کاری از شبکه قرآن و معارف سیما است که شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح به روی آنتن این شبکه می‌رود.
انتهای پیام

captcha