۸۰۰ میلیون تومان؛ تعهد مردم خراسان‌شمالی برای آزادی زندانیان
کد خبر: 3821897
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

۸۰۰ میلیون تومان؛ تعهد مردم خراسان‌شمالی برای آزادی زندانیان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: در قالب برپایی جشن‌های گلریزان در سطح استان مردم نیکوکار این منطقه ۸۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان تعهد کردند.

800 میلیون تومان؛ تعهد مردم خراسان‌شمالی برای آزادی زندانیان

رضا استاجی، مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طی سال جاری در قالب برپایی هفت جشن گلریزان درسطح استان مردم خطه باب الرضا برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد حدود 800 میلیون تومان تعهد کردند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 112 زندانی جرائم غیر عمد شامل 109 مرد و سه زن درزندان به سر می‌برند، افزود: طی هفته قوه قضاییه مقرر است یکی از زندانیان زن که دارای کمترین میزان بدهی بوده با کمک ستاد دیه آزاد شود.

استاجی ادامه داد: ۲۴ نفر از زندانیان به علت عدم پرداخت مهریه در زندان بودند که با پیگیری‌های انجام شده این زندانیان آزاد شدند و هم اکنون زندانی در خراسان‌شمالی بابت عدم توانایی در پرداخت مهریه در زندان محبوس نیست.

وی بیان کرد: سال گذشته ۷۰ نفر از زندانیان آزاد شده خراسان‌شمالی از تسهیلات وام‌های اشتغالزایی بهرمند شدند که میزان آن یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به حمایت‌های متعدد از خانواده‌های زندانیان، خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و 100 بسته غذایی میان خانواده‌های زندانیان نیازمند در استان توزیع شد.

انتهای پیام

captcha