برگزاری بالغ بر 140 ویژه‌برنامه دهه کرامت در مساجد و بقاع گیلان
کد خبر: 3822411
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

برگزاری بالغ بر 140 ویژه‌برنامه دهه کرامت در مساجد و بقاع گیلان

گروه اجتماعی - مدیر هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان با اشاره به پیش‌بینی بالغ بر 140 عنوان برنامه در دهه کرامت در استان، گفت: آیین‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت مساجد و بقاع متبرکه برگزار شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان،‌ با بیان اینکه از 13 لغایت 23 تیر مصادف با دهه کرامت است، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان محور اصلی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان شناخته می‌شوند.

وی بر ضرورت برنامه‌ریزی مطلوب جهت گرامیداشت دهه کرامت تاکید کرد و گفت: مطلوب است که متناسب با عناوین روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی با مشارکت مردم اجرا شود.

دبیر اجرایی شورای استانی دهه کرامت در گیلان با اشاره به پیش‌بینی بالغ بر 140 عنوان برنامه در دهه کرامت، تصریح کرد: خدمت کرامت به عنوان یک فرهنگ و جریان عمومی باشد.

رضوانی‌نژاد با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های عضو شورای استانی دهه کرامت، گفت: دستگاه‌ها برنامه‌های تدارک دیده شده خود را به کانون‌های مساجد ارسال کنند.

وی خواستار محوریت مساجد و بقاع متبرکه در برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه کرامت شد و خاطرنشان کرد:‌ توجه به ارزش‌های ناب اسلامی، فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، نامگذاری سال‌های اخیر و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب، عملیاتی شدن شعار امسال، تعمیق و تبیین فرهنگ زیارت و تقویت و ترویج فرهنگ وقف و نذر از دیگر اهداف تشکیل شورای مذکور است.

انتهای پیام

captcha