«گام دوم انقلاب» توسط اساتید حوزه و دانشگاه عملیاتی شود
کد خبر: 3822522
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

«گام دوم انقلاب» توسط اساتید حوزه و دانشگاه عملیاتی شود

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، گفت: گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده، باید از سوی اساتید حوزه و دانشگاه اجرایی و عملیاتی شود.

«گام دوم انقلاب» توسط اساتید حوزه و دانشگاه عملیاتی شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، امروز، پنجم تیرماه  در جمع اساتید بسیجی مراغه، گفت: گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده، باید از سوی اساتید حوزه و دانشگاه اجرایی و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: در این راستا باید از حرکت‌های شعاری پرهیز شده و برای موفقیت و تحقق آرمان‌های توسعه بخش انقلاب اسلامی در مراکز دانشگاهی اقدامی عملی انجام شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده اضافه کرد: برای این منظور، چالش‌های پیش روی توسعه علمی و پژوهشی در دانشگاه باید با همراهی و همکاری اساتید و دانشجویان احصا و شناسایی شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، همچنین با بیان اینکه روند جذب دانشجویان در دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر بی حساب و کتاب بوده است، گفت: دانشگاه‌ها باید به طرف ایجاد و توسعه رشته‌های نافع و مورد نیاز جامعه گام بردارند.

وی افزود: ایجاد فضای پژوهشی و کاربردی کردن علوم در رشته‌های دانشگاهی ضرورتی انکارناپذیر در دانشگاه‌ها بوده و باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده اضافه کرد: پیشرفت‌های خیره‌کننده و موفقیت‌های کشورمان در عرصه علم و پژوهش در سال‌های اخیر همواره مورد اذعان دشمنان بوده لیکن دشمنی‌های نظام سلطه به دلیل همین رشد و توسعه علمی میهن اسلامی است.

انتهای پیام

captcha