طرح «نشاط معنوی» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود
کد خبر: 3822547
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

طرح «نشاط معنوی» در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی در ۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود، گفت: از این تعداد ۱۲ مورد در تبریز پیش‌بینی شده تا دانش‌آموزان علاوه بر نشاط از برنامه‌های معرفتی هم بهره ببرند.

طرح نشاط معنوی در ۴۰ امامزاده آذربايجان‌شرقي اجرا مي‌شود

محمدعلی فاضلی‌نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، طرح نشاط معنوی در۴۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: مربیان این دوره مبلغانی از شهر قم و مبلغان بومی استان است که دوره‌های خاص تربیتی آموزشی و مدیریتی را گذارنده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی افزود: طرح نشاط معنوی که مورد استقبال خانواده‌ها به لحاظ قرار گرفتن در محیطی امن و معنوی و آموزش مهارت و برنامه‌های آموزشی است، قرار است طبق سال گذشته که حدود ۲۰ هزار نفر در سامانه سازمان ورزش و جوانان در این طرح ثبت نام کرده بودند اقدام به ثبت نام شود.

وی گفت: در طرح نشاط معنوی کلاس‌هایی از جمله کلاس‌های معرفتی، قرآنی، بازی‌های کودکانه، برنامه‌های هنری از جمله نقاشی، خطاطی، خیاطی، گرافیک و گلدوزی همچنین برخی کلاسهای ورزشی، دوره قرآن بخوان جایزه بگیرو.. برگزار می‌شود که دانش‌آموزان علاقه‌مند از جمله دختر و پسر می‌توانند در این کلاسها ثبت‌نام کنند.

فاضلی‌نسب، هدف از اجرای این طرح را پر كردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، استفاده بهینه و هدفمند از اوقات فراغت در راستای تبلیغ ارزش‌های الهی مبتنی بر فرهنگ و معارف اسلامی و تبلیغ و ترویج فرهنگ ناب محمدی اعلام كرد.

انتهای پیام

captcha