احداث باغ موزه دفاع مقدس نیازمند همت جمعی دستگاه‌های اجرایی است
کد خبر: 3822776
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

احداث باغ موزه دفاع مقدس نیازمند همت جمعی دستگاه‌های اجرایی است

گروه سیاسی- استاندار کردستان باغ موزه استان را کاری ماندگار و ارزشمند برای شهدا دانست و گفت: باغ‌موزه دفاع مقدس بعد از کلنگ‌زنی در سه سال گذشته تا‌کنون بلاتکلیف مانده که با همت جمعی به طور قطع احداث خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، پنجم تیرماه در آیین تجلیل از دست اندرکاران کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، اظهار کرد: همه فارغ از هر خط فکری و جناحی در برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان تلاش و همکاری کردند و نتیجه آن اگرچه در مقابل ایثار شهدا کوچک اما در قیاس با کشور کار بزرگی بود.
وی افتخار اعلام خبر سرنگونی پهباد آمریکایی از سوی سردار سلامی در این کنگره را از برکت خون شهدای مظلوم استان دانست.
استاندار کردستان با اشاره به حضور پرشور مردم در کنگره 5400 شهید استان کردستان را موجب رونق و صفای کنگره و خشنودی شهدا دانست.
وی برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید را تمرین کار جمعی نامید و ابراز امیدواری کرد که این تفکر جمعی و اتحاد در کار در استان باقی بماند.
مرادنیا از مدیران استان خواست در راه خدمت به مردم کردستان که همیشه در کنار نظام ایستاده‌اند این اتحاد و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را به کار ببندند.
وی اعلام کرد: کارهای پراکنده زیادی برای شهدا انجام شده و هر دستگاه به وسع خود انجام داده اما باید کاری ماندگار برای شهدا انجام دهیم و این کار، باغ موزه است که بلاتکلیف مانده که با همت جمعی حتماً احداث خواهد شد.
استاندار کردستان در پایان از تلاش‌های صدا و سیما در پوشش کامل این کنگره و همچنین تلاش رسانه‌های استان در پوشش خبری آن تقدیر و تشکر کرد.
یادآور می شود؛ در پایان آیین تجلیل از دست اندر کاران برگزاری کنگره 5400 شهید استان کردستان با اهدا لوح تقدیری تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha