جوانان از مسائل تفرقه‌افکن در فضای مجازی دوری کنند
کد خبر: 3822778
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

جوانان از مسائل تفرقه‌افکن در فضای مجازی دوری کنند

گروه سیاسی- امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه باید جوانان را بیش از پیش دریابیم، گفت: باید جوانان و نوجوانان از مسائل تفرقه‌افکنی بین مسلمانان در فضای مجازی دوری کنند.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا معروف خالدی، امام جمعه موقت سنندج در همایش سیاسی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی که امروز، پنجم تیرماه در لشکر عملیاتی 28 سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سربازان جبهه مقاومت مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاده‌ و مزاج آنها را تلخ کرده‌اند.

وی افزود: یکی از نقشه‌های دشمنان اسلام در کنار جنگ سیاسی و اقتصادی راه‌اندازی جنگ مذهبی، قومی و منطقه‌ای برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه این را باید بدانیم که اتاق فکر دشمن بیکار ننشسته‌ است و با شکست داعش در فکر انجام کارهای جدید هستند، بیان کرد: درست است که مسلمانان در فقه اختلافات جزئی دارند اما همگی در محور وحدت کنار همدیگر هستند و در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.


وی یا اشاره به اینکه جبهه مقاومت در برابر دشمنان خدا، پیامبر و نیروهایی جان فدایی دارد که حاضرند همه‌ جانبه در برابر دشمنان اسلام قد علم کنند، عنوان کرد: هر حنجره‌ای که صدای اختلاف سر دهد از دهان دشمنان سخن می‌گوید و در جبهه دشمن حضور دارد.


وی در پایان با تأکید بر اینکه باید جوانان را بیش از پیش دریابیم، یادآور شد: باید جوانان و نوجوانان از مسائل تفرقه افکی بین مسلمانان در فضای مجازی دوری کنند.

انتهای پیام

captcha