آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی یادواره امام خمینی(ره) در تبریز
کد خبر: 3822929
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی یادواره امام خمینی(ره) در تبریز

گروه فرهنگی - سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان، با مشارکت اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، برگزار می‌شود.

«هشتم تیر» آغاز ثبت‌نام در طرح تابستانی یادواره امام خمینی(ره)حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف قدوسی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آغاز ثبت‌نام طرح تابستانی یادواره حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان، با مشارکت اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، در مقطع تحصیلی چهارم تا نهم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشینه برگزاری این طرح یادآور شد: طرح یادواره حضرت امام(ره) از سال ۶۹، نزدیک به دو دهه در شهر تبریز برگزار شد و تاثیرات فرهنگی و تربیتی چشمگیری بر دانش‌آموزان داشت.

حجت‌الاسلام‌ قدوسی با تاکید بر احیای این طرح، بیان کرد: نوجوانان امروز، در کنار تقویت بنیه علمی، اخلاقی و اعتقادی، نیاز مبرم به شور و نشاط جمعی دارند.

وی اضافه کرد: خانواده‌های علاقه‌مند می‌توانند از هشتم تا چهاردهم تیرماه با مراجعه به ستاد مرکزی این طرح، به نشانی روبروی استانداری، انتهای کوچه شهید پیرسمساری، خانه تاریخی مجتهدی‌ها نسبت به ثبت‌نام نوجوانان پایه تحصیلی چهارم تا نهم اقدام کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، برنامه‌های درسی، علمی، طرح‌های ورزشی، هنری، آموزش‌های اخلاقی و برنامه‌های تفریحی را محتوای کلی طرح دانش‌آموزی یادواره حضرت امام خمینی(ره) خواند.

انتهای پیام

captcha