رقابت 150 متسابق در مرحله نهایی جشنواره «‌آیه‌های مهربانی»
کد خبر: 3824345
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

رقابت 150 متسابق در مرحله نهایی جشنواره «‌آیه‌های مهربانی»

گروه مسابقات ــ مرحله نهایی دومین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی»، عصر امروز، 12 تیرماه در حرم امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مرحله نهایی دومین جشنواره قرآنی «آیه‌های مهربانی» ویژه پرسنل شهرداری تهران و خانواده‌های آنها از ساعت 14:30 امروز، ۱۲ تیرماه در حرم امام خمینی(ره)، با قضاوت دو تیم داوری در دو بخش بانوان و آقایان در حال برگزاری است.
محمدرضا ابوالقاسمی، داود جعفری و سیدحسین موسوی‌بلده از جمله اعضای هیئت داوران این دوره از مسابقات در بخش آقایان و زهرا صریحی‌نژاد و فاطمه شیرازی از جمله اعضای هیئت داوران در بخش بانوان هستند. این مسابقات با رقابت ۱۵۰ نفر از بانوان و آقایان در سالن‌های مجزا و صحن اصلی حرم امام خمینی(ره) در حال برپایی است و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت. مرحله مقدماتی در گروه سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ در رشته‌های ۲۰ و ۱۰ جزء و کل قرآن و اذان از جمله بخش‌های این مسابقات است.
یادآور می‌شود، آیین اختتامیه این مسابقات همراه با تجلیل از ۴۵ نفر حائز رتبه اول تا سوم با اهدای هدیه و لوح سپاس برگزار می‌شود. این جشنواره با مشارکت شورای عالی قرآن شهرداری تهران، معاونت توسعه منابع انسانی اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی برگزار می‌شود.


انتهای پیام

captcha