همایش جشنواره کرامت دختران ویژه دختران حاشیه شهر کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3824396
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
ابدالی‌تکلو:

همایش جشنواره کرامت دختران ویژه دختران حاشیه شهر کرمان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان گفت: همایش جشنواره کرامت دختران با همکاری روحانیان مستقر به صورت تخصصی ویژه دختران حاشیه شهر با اردوی یک روزه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد ابدالی‌تکلو مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان امروز پنج‌شنبه، 13 تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران برنامه‌های دهه کرامت با بیان اینکه پایه و اساس جشن‌های دهه کرامت بر حضور و مشارکت مردم است، گفت: امسال برنامه‌های جشنواره مردمی کرامت در 6 محور برنامه‌ریزی شده است که بر این اساس برنامه‌های فرهنگی در مساجد، بوستان‌ها و بقاع متبرکه با برپایی ایستگاه‌های کریمانه برگزار خواهد شد.
وی افزود: «نذر شادی» با هدف اصلی خدمت‌رسانی به مناطق محروم و سیل‌زده با اعزام گروه‌های مختلف جهادی، کاروان کرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوی و حضرت معصومه(س) از دیگر محورهای جشنواره مردمی کرامت است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان، همایش‌های «دختران آفتاب» که به برگزاری جشن‌های ویژه با هدف شناخت حضرت معصومه(س) و ارائه الگوی برتر دختر ایرانی اسلامی اختصاص دارد را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد.
وی تصریح کرد: ایستگاه‌های کریمانه با بر پایی ایستگاه‌های فرهنگی، صلواتی و کریمانه و دایر شدن غرفه کودک و خانواده در اماکن عمومی و معابر شهری از دیگر برنامه‌ها است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان بیان کرد: بیش از 550 برنامه در ایام دهه کرامت در مساجد، ادارات، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد و بقاع متبرکه خواهیم داشت که از اهم آنها جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان خواهد بود.
وی از برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید در 60 نقطه از استان کرمان خبر داد و اظهارکرد: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک انجمن حمایت از زندانیان، همایش ویژه دختران با عناوین «دختران آفتاب» و «دختران مهدوی» از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است.
ابدالی‌تکلو بیان کرد: افتتاح کانون فرهنگی هنری با نام حضرت معصومه (س) در حاجی‌آباد کرمان را در دهه کرامت خواهیم داشت و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جشنواره ملی شعر رضوی را تدارک دیده‌اند.
وی اظهارکرد: همایش جشنواره کرامت دختران با همکاری روحانیان مستقر به صورت تخصصی ویژه دختران حاشیه شهر با اردوی یک روزه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
ابدالی‌تکلو گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در سه روز 13 و 18 و 23 تیر ماه عضویت رایگان را در سراسر استان خواهند داشت و نمایشگاه کتابی از زندگینامه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و جشنواره کتابخانه رضوی را در نظر گرفته‌اند.
انتهای پیام

captcha