‌مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی آغاز شد
کد خبر: 3824752
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

‌مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف آذربایجان‌شرقی با حضور متسابقان در تبریز آغاز به‌کار کرد.

آغاز به کار مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرحله استانی چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف امروز، 15 تیر‌ماه در سالن اجتماعات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی‌ در آيين افتتاح اين دوره از مسابقات با بيان اينكه اميد است روزی برسد كه عمل به قرآن همگانی شود، گفت: در مسابقات قرآن برد و باخت معنايی ندارد بلكه می‌خواهيم ديگران نيز از تجارب افرادی كه تلاش كرده و موفقيت‌هايی در زمينه‌های مختلف قرآنی كسب كرده‌اند، استفاده كنند.

وی با بیان این‌که این مسابقات طی روزهای 15 و ۱۶ تیرماه در تبریز برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این دوره از مسابقات استانی شامل «تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، پنج جزء و همچنین اذان و معارف است.

‌مصائبی‌ با بیان این‌که ۱۷ تیرماه نیز شاهد اختتامیه این دوره از مسابقات خواهیم بود، افزود: برگزیدگان این دوره از مسابقات در آیین اختتامیه معرفی شده و به مرحله‌ کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مسابقات کشوری نیز مهرماه سال‌ جاری برگزار می‌شود، گفت: امید است شاهد حضور برجسته متسابقان استان باشیم.

یادآور می‌شود، چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن كريم مرحله استانی 15 لغايت ۱۷ تیرماه جاری در تبريز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha