مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند گسترش فرهنگی قرآنی است
کد خبر: 3824755
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند گسترش فرهنگی قرآنی است

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گسترش فرهنگ قرآنی را تنها راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و تاکید کرد: امروزه هیچ‌ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی جز گسترش فرهنگی قرآنی نیست همانطور که هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، محکم‌ کردن زندگی و جلوگیری از برطرف کردن سایر مشکلات جز پناه به قرآن نیست.

قرآن به تمامی عرصه‌های زندگی ورود کند/قرآن راهگشای تمامی مشکلات

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز، 15 تیرماه در آیین افتتاحیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در تبریز، ورود قرآن به تمامی عرصه‌های زندگی و دستگاه‌های اجرایی را از جمله برکات انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: هرچند متولی اصلی برنامه‌هایی قرآنی، سازمان اوقاف است اما امروزه همه دستگاه‌ها به بحث‌های قرآنی ورود کرده‌اند.

وی گسترش فرهنگ قرآنی را تنها راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و تاکید کرد: امروزه هیچ‌ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی جز گسترش فرهنگی قرآنی نیست همانطور که هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، محکم‌ کردن زندگی و جلوگیری از و برطرف کردن سایر مشکلات جز پناه به قرآن نیست.

حجت‌الاسلام فقیه، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیشتر فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن را رواج دهیم که این عامل موجب کاهش انحرافات اجتماعی خواهد شد.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با بیان این‌که قرآن راهگشای همه مشکلات جامعه است، خاطرنشان کرد: قرآن فرهنگ است و اگر در هر جا نفوذ پیدا کند انضباط اجتماعی، دینی حاکم خواهد شد.

انتهای پیام

captcha