رقابت ۲۷۱ متسابق در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌ شرقی
کد خبر: 3824757
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

رقابت ۲۷۱ متسابق در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌ شرقی

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ شرقی، گفت: ۲۷۱ متسابق در مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف طی روزهای شنبه و یک‌شنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در تبریز با هم رقابت می‌کنند.

رقابت ۲۷۱ متسابق در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌ شرقی

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهل و‌دومین دوره مسابقات قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: ۲۷۱ متسابق در مرحله استانی چهل ودومین دوره مسابقات قرآن اوقاف طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ تیر‌ماه در تبریز با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳۸ نفر از شرکت‌کنندگان آقا و ۱۳۲ نفر بانوان هستند، افزود: این مسابقات در ۸ رشته برگزار و افراد برتر به مرحله کشوری که مهر امسال در اصفهان برگزار می‌شوند راه می‌یابند.

حجت‌الاسلام مصائبی، گفت: ۱۰ قاری بین‌المللی غیر بومی آقا و بانو داوری این مسابقات را عهده‌دار هستند و برای تمامی شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر صادر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات روز دوشنبه، 17 تیرماه ساعت 10 صبح در سالن همایش ذکریای دانشکده علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن كریم مرحله استانی 15 لغایت ۱۷ تیرماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha