کرسی ملی تلاوت رضوی در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3824791
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

کرسی ملی تلاوت رضوی در تبریز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول کانون قرآن دفتر آستان قدس رضوی آذربایجان‌شرقی گفت: کرسی ملی تلاوت رضوی ۱۸ تیر با حضور خادمان امام رضا(ع) در تبریز برگزار می‌شود.

کرسی ملی تلاوت رضوی در تبریز برگزار می‌شود

ابوالفضل وکیلی، مسئول کانون قرآن دفتر آستان قدس رضوی در استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری کرسی ملی تلاوت رضوی با حضور خادمان امام رضا(ع) در تبریز خبر داد و گفت: این محفل معنوی روز سه‌شنبه، 18 تیرماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این کرسی ملی، از قاریان و گروه‌های برجسته بین‌المللی کشورمان دعوت شده است، افزود: «قاسم مقدمی» نفر اول قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن اوقاف ایران و «سید‌کریم موسوی» مبتهل بین‌المللی و نفر اول مسابقات ابتهال در این مراسم معنوی به تلاوت خواهند پرداخت.

وکیلی‌ با اشاره به اینکه گروه 40 نفری و منتخب تواشیح «آذربایجان» برنامه ویژه‌ای در مورد دهه کرامت اجرا می‌کنند، گفت: مهران بکایی، قاری بین‌المللی آذربایجان‌شرقی هم در ابتدای این مراسم به تلاوت قرآن کریم خواهد پرداخت.

مسئول کانون قرآن دفتر آستان قدس رضوی آذربایجان‌شرقی از تجلیل «فرهاد مؤذن»، قاری برجسته استان خبر داد و گفت: این قاری بزرگ برای مدتی از کرسی‌های قرآنی دور بود که با تقدیر از وی، امیدواریم پس از حصول بهبودی کامل دوباره به کرسی‌های تلاوت بازگردد.

انتهای پیام

captcha