هفته فرهنگ ابهر کلید می‌خورد
کد خبر: 3825767
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
از ۲۶ مردادماه؛

هفته فرهنگ ابهر کلید می‌خورد

گروه فرهنگی ــ معاون فرماندار ابهر گفت: هفته فرهنگ ابهر از ۲۶ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت و تقویت اعتماد اجتماعی باید مهمترین رویکرد برنامه‌های هفته فرهنگی باشد.

هفته فرهنگ ابهر از ۲۶ مردادماه زده کلید می‌خوردبه گزارش ایکنا از زنجان، علی محمدیان، معاون فرماندار ابهر، ظهر امروز، سه‌شنبه، ۱۸ تیرماه در جلسه هماهنگی هفته فرهنگی ابهر، اظهار کرد: هر دستگاه فرهنگی باید بر اساس توان و امکانات موجود در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های فرهنگی تلاش کند.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی بهترین فرصت برای تقویت شاخص‌های فرهنگی شهرستان و قدردانی ازشهدا و ایثارگرانی است که برای این تحقق اهداف انقلاب از جان و مال خودگذشتند، تصریح کرد: تقویت اعتماد اجتماعی باید مهمترین رویکرد برنامه‌های هفته فرهنگی باشد.

معاون فرماندار ابهر از آغاز هفته فرهنگی ابهر از ۲۶ مرداد در این شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته فرهنگی تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

محمدیان از هفته فرهنگ به عنوان فرصتی ارزشمند در زمینه نمایش توانمندی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف یاد کرد و افزود: همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید اهتمام جدی برای برگزاری هر چه باشکوه این هفته در شهرستان داشته باشند.

وی بر ضرورت ارائه برنامه‌های قوی برای این هفته در شهرستان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های ضعیف و کارشناسی نشده جایی در برنامه‌های هفته فرهنگ نخواهند داشت.
انتهای پیام
captcha