برگزاری کرسی تلاوت اسلامشهر با تلاوت «حبیب‌الله پوراحمدی»
کد خبر: 3827944
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

برگزاری کرسی تلاوت اسلامشهر با تلاوت «حبیب‌الله پوراحمدی»

گروه جلسات و محافل ــ پنجمین کرسی تلاوت قرآن شامگاه 30 تیرماه در مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر برگزاری جلسات و کرسی‌های تلاوت قرآن و نیز در پی برپایی جلسه‌ای در همین زمینه در محل سازمان دارالقرآن الکریم مبنی بر برگزاری ۴۰ کرسی تلاوت در مساجد استان تهران، پنجمین کرسی تلاوت، شامگاه 30 تیرماه در محل مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.
این محفل قرآنی که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی اسلامشهر راه‌اندازی شده است، یکشنبه‌های هر هفته بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
مقرر شده است تا این محفل قرآنی هر هفته به نام یکی از شهدای انقلاب اسلامی برپا شود و این هفته نیز به یاد شهید حسین صیدی برگزار خواهد شد.
در این محفل قرآنی، حبیب‌الله پوراحمدی، پیشکسوت قرآنی کشور به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه نیز هادی لازمی، یکی از قاریان نوجوان شهرستان اسلامشهر تلاوت خواهد داشت.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای حضور در این محفل قرآنی که حمید رحیمی، قاری و مسئول دارالقرآن دادگستری غرب استان تهران، مسئولیت آن را برعهده دارد، می‌توانند به مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر واقع در خیابان امام سجاد(ع) (زرافشان)، کوچه ۵۴ مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha