گام دوم انقلاب؛ سرلوحه برنامه‌های بسیج
کد خبر: 3828089
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

گام دوم انقلاب؛ سرلوحه برنامه‌های بسیج

گروه فرهنگی- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: گام دوم انقلاب همچون گام اول باید پیشتاز اجرای تمامی برنامه‌ها‌ی بسیج همچون گذشته باشند و در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی به نسل جدید انقلاب پیش قدم باشند.

گام دوم انقلاب؛ سرلوحه برنامه‌های بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار صابر ماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، روز گذشته، ۲۶ تیرماه در دیدار با مسئولان و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی شهرستان خلخال با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی اظهار کرد: با یاری خداوند متعال و در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در آینده نزدیک و در قالب طرح شهید بهنام محمدی بتوانیم ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی و پای کار و تراز انقلاب تربیت کنیم.
ماهانی افزود: دانش‌آموزی تراز انقلاب برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثمر ثمر خواهند بود و آینده‌سازان میهن عزیزمان همان دانش آموزان نسل‌های آتی با الگوگیری از تفکر بسیج هستند.
وی بیان کرد: بسیج لطف بی‌دریغ خداوند منّان است که شامل حال ما شده و تفکر بسیجی در حال انتقال و صدور به سراسر دنیا است که در این زمینه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مستعد تقویت و شکوفایی است و برای ما حائز اهمیت است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اردبیل گفت: گام دوم انقلاب همچون گام اول باید پیشتاز اجرای تمامی برنامه ها‌ی بسیج همچون گذشته باشند و در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی به نسل جدید انقلاب با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهادی آموزشی و تربیتی پیش قدم باشند.
انتهای پیام

captcha