نقش موثر جهاد دانشگاهی در نفی سلطه بیگانگان
کد خبر: 3829870
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

نقش موثر جهاد دانشگاهی در نفی سلطه بیگانگان

گروه اجتماعی - نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری بر نقش موثر جهاد دانشگاهی در نفی سلطه بیگانگان تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذار باشد که با تکیه به نیروهای جهادی و به‌خصوص جوان خود توانسته گام‌های موثری در پیشرفت‌های علمی و پژوهشی بردارد.

نقش موثر جهاد دانشگاهی در نفی سلطه بیگانگان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: این نهاد انقلابی فعال و جهادی در استان می‌تواند الگوی مناسبی برای تمامی تشکیلات، نهادها و موسسات دولتی و غیردولتی باشد، چراکه تاکنون با همت و تلاش مضاعف و کار جهادی خدمات ارزنده‌ای را برای نظام جمهوری اسلامی انجام داده است.

وی بر نقش موثر جهاد دانشگاهی در نفی سلطه بیگانگان تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذار باشد که با تکیه به نیروهای جهادی و به‌خصوص جوان خود توانسته گام‌های موثری در پیشرفت‌های علمی و پژوهشی بردارد و امید است از این پس نیز در مسیر تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی ادامه داد: این نهاد انقلابی، یکی از نهادهای موفق کشور در زمینه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی بوده و از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمند بسیاری را انجام داده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهاد دانشگاهی در بسیاری از موارد که کشور امکان نیاز به بیگانگان را داشته، با فعالیت جهادی خود در زمینه‌های علمی و پژوهشی، رهایی‌بخش مشکلات کشور بوده و از این جمله می‌توان به فعالیت‌های موسساتی همچون موسسه رویان اشاره کرد.

شبستری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی قطعا یکی از نهادهایی است که می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاثیرگذار باشد، یادآور شد: جهاد دانشگاهی با اهداف والای خود و با توجه و عبرت گرفتن از گذشته و امید به آینده و تجربه‌اندوزی می‌تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عمل به منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی بردارد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه یکی از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دستیابی به استقلال و نفی سلطه بیگانگان بوده است، خاطرنشان کرد: اکنون انتظار مردم و مسئولان از جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد انقلابی این است که با تلاش روزافزون در راه پیشرفت و اعتلای علمی و پژوهشی کشور قدم بردارد.
انتهای پیام

captcha