اجازه حضور نمایندگانی از تمامی سلایق در انتخابات داده شود
کد خبر: 3834034
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲

اجازه حضور نمایندگانی از تمامی سلایق در انتخابات داده شود

گروه اجتماعی ــ نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم تمامی سلایق و همه ملت را به پای صندوق‌های رأی بکشانیم، باید بالایی‌ها هم اجازه دهند نمایندگانی از تمامی سلایق در انتخابات شرکت داشته باشند و هر فرد ایده‌هایش را بیان کند تا مشارکت هم افزایش پیدا کند.

اجازه حضور نمایندگانی از تمامی سلایق در انتخابات داده شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی روز شنبه، 19 مردادماه در بازدید از دفتر خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا به‌مناسبت روز خبرنگار گفت: اگر بخواهیم تمامی سلایق و همه ملت را به پای صندوق‌های رأی بکشانیم، باید بالایی‌ها هم اجازه دهند نمایندگانی از تمامی سلایق در انتخابات شرکت داشته باشند و هر فرد ایده‌هایش را بیان کند تا مشارکت هم افزایش پیدا کند.
 
وی اظهار کرد: ملت اگر کسی را شناخته و رفتار او را بدانند، به او رأی خواهند داد، در غیر این صورت مردم به کسی اعم از چپ و راست، رأی نمی‌دهند. 
 
وی با بیان اینکه انقلاب فرهنگی را ما از تبریز و دانشکده پزشکی شروع کردیم، گفت: جهاد دانشگاهی در آن زمان همه کاره بود و همه چیز را تعیین می‌کرد، به تدریج جهاد دانشگاهی را کوچک‌تر و در یک اتاق محدود کردند. 
 
پزشکیان با بیان این‌که وضعیت به‌گونه‌ای است که هر شخصی در حوزه‌ای اظهار نظر می‌کند، گفت: به‌عنوان مثال در علم طب متخصص یک حوزه خاص در حوزه دیگری اظهار نظر نمی‌کند، مملکت را با اظهار نظرهای غیرکارشناسانه به راه‌هایی هدایت می‌کنیم که کارشناس آن حوزه نیستیم.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اما پس از بروز مشکل، همه دنبال مقصر می‌گردند و به مدیران بد و بیراه می‌گویند، مثلاً نمایندگان وزرا را استیضاح می‌کنند، اما باید دید آیا وزاری بعدی، بهتر از قبلی‌ها عمل می‌کنند؟. به جای حل مشکل به وزرا و مدیران بد و بیراه می‌گوییم.  
 
پزشکیان تأکید کرد: ما به‌دنبال جهاد در دانشگاه‌ها بودیم، اما جهاد دانشگاهی الان فرق زیادی با نیتی که ما در سر داشتیم، دارد.   
 
وی بیان کرد: قبول داریم برخی جاها نیز اشتباه کرده‌ایم، هر چند حرفمان درست بود، اما ادامه برنامه و نحوه آن قابل تامل بود، می‌توانستیم به‌گونه‌ای دیگر عمل کنیم.   
 
انتهای پیام
captcha