آموزش ۷۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «نورالثقلین» مرند
کد خبر: 3834673
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

آموزش ۷۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «نورالثقلین» مرند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی «نورالثقلین» مرند، با بیان اینکه ۷۰۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، صوت و لحن و تربیت معلم از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

آموزش ۷۰۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «نورالثقلین» مرند

رجب صفری، مدیر مؤسسه قرآنی «نورالثقلین» مرند، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 700 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی، قرائت، صوت و لحن و تربیت معلم از گرایش‌های آموزشی موسسه قلمداد می‌شوند.

وی با اشاره به پایه‌های سنی قرآن آموزان، گفت: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.

صفری ادامه داد: کسی که به تلاوت قرآن عادت کرده باشد همیشه در آرامش خواهد بود چرا که قرآن نور است و آدمی را به سمت نور هدایت می کند.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالثقلین مرند یادآور شد: اگر بخواهيم از علوم و معارف بى‌كران قرآن بهره ببريم، شايسته است به ترجمه و تفسير آن توجه كنيم تا در پرتو نور معارف الهى و عمل به آن‌ها اجر و ثواب دنيايى و آخرتى را نصيب خود گردانيم.

وی با اشاره به فرموده امیرمومنان علی(ع)افزود: امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند: قرآن را یاد بگیرید که بهار دلهاست و نیکو آن را تلاوت کنید که سودمندترین چیز برای شما قرآن است.

صفری از معجزه بودن تاثیرات قرآن گفت و تاکید کرد: قرآن حکیم از نظر تاثیرات خود نیز معجزه است و آن تأثیری است که در قرآن هست در هیچ کتاب انسانی وجود ندارد و به وسیله همین تأثیر دردنیا منتشر و آن را روشن نموده است، نخستین علاقه تأثیر با روح انسانی است، هرگاه روح، متأثر و منقلب شود، در تصورات، گفتار و کردار انسانی نیز انقلاب حاصل می شود، زیرا مرکز این سه چیز دل یا روح است.

انتهای پیام

captcha