آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت هستند
کد خبر: 3835137
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

آزادگان اسوه‌های صبر و مقاومت هستند

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آزادگان، خانواده‌های شهدا و جانبازان، سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و چاره‌جویی برای حل مشکلات این قشر، یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان است.

آزادگان، اسوه‌های صبر و مقاومت هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، 24 مردادماه در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان، خانواده‌های شهدا و جانبازان، سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و چاره‌جویی برای حل مشکلات این قشر، یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت ارشد استان است.

پورمحمدی افزود: زحمات و جانفشانی‌های مجاهدانه آزادگان به حدی ستودنی است که آن‌چه در دل داریم را نمی‌توانیم بر زبان بیاوریم ولی همواره برای حل مشکلات این عزیزان، تلاش کرده و خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سختی‌هایی که جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس، متحمل شده‌اند بر کسی قابل تصور نیست و بر همین اساس، رهبر معظم انقلاب از این قشر به عنوان استوانه‌های صبر، ایمان و استقامت، یاد کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: آسایش، آزادی و امنیت امروز کشور، به همین راحتی به دست نیامده و باید قدردان این نعمت بود.

پورمحمدی بر ضرورت تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نسل های سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد.

انتهای پیام

captcha