تبیین واقعه غدیر‌؛ عاملی برای وحدت بین مسلمانان
کد خبر: 3835585
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

تبیین واقعه غدیر‌؛ عاملی برای وحدت بین مسلمانان

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بی‌شک اگر موضوع غدیر به خوبی تبیین شود می‌تواند بین مسلمانان باعث ایجاد اتحاد و همدلی شود.

تبیین واقعه غدیر؛ عامل وحدت

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز امروز، 26 مردادماه به مناسبت دهه امامت و ولایت در همایش تخصصی یاوران غدیر گفت: بی‌شک اگر موضوع غدیر به خوبی تبیین شود می‌تواند ‌بین مسلمانان باعث ایجاد اتحاد وهمدلی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آزادسازی کشتی نفتی ایران را نشانگر افول سلطه آمریکا بیان کرد وافزود: روز پنجشنبه دادگاه عالی منطقه جبل‌الطارق حکم آزادی نفتکش ایرانی را صادر کرد این درحالی است که ساعاتی پیش از صدور این حکم وزارت دادگستری آمریکا نامه‌ای به مقامات قضایی جبل الطارق ارسال کرده و خواسته بود تا توقیف نفتکش ایرانی را تمدید کنند.

امام‌جمعه تبریز ادامه داد: اما به این درخواست آمریکا توجهی نشد و این اتفاق بازهم همان جمله معظم له مبنی بر افول و زوال آمریکا را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان گفت: آزادگان بهترین دقایق از عمرخود را در اسارت سپری کرده‌اند و سختی‌های زیادی کشیدند و صبر و استقامت این عزیزان امروز مایه سربلندی ایران اسلامی است.

امام‌جمعه تبریز آزادگان، جانبازان و ایثارگران را گنجینه‌های دفاع مقدس خواند و افزود: تمام دستگاه‌های مسئول باید با عشق در خدمت این گنجینه های ارزشمند ۸سال دفاع مقدس باشند چراکه آنها در راه پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایثار و فداکاری کردند.

انتهای پیام

captcha