اعزام کاروان راهیان نور هریس به مناطق عملیاتی
کد خبر: 3836787
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

اعزام کاروان راهیان نور هریس به مناطق عملیاتی

گروه اجتماعی ــ ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان هریس با ۳ دستگاه اتوبوس راهی شمال غرب کشور شدند.

اعزام کاروان راهیان نور هریس به مناطق عملیاتی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ۱۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان هریس امروز، دوم شهریورماه با ۳ دستگاه اتوبوس راهی شمال غرب کشور شدند و در مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور دیدن می‌کنند.

سرهنگ علی محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس در مراسم بدرقه این کاروان، راهیان نور را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مؤثر دانست و بیان کرد: اقشار مختلف مردم هریس، با سفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، قلب و روحشان را با نام و یاد شهدا معطر و متبرک می‌کنند.

وی یادآوری کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام کشورمان به دست آمده است و هرچه داریم را مدیون این بزرگ‌مردان هستیم که به همین منظور برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام کاروان‌های راهیان نور کم‌ترین کاری است که در مقابل آنان می‌توان انجام داد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل ضروری است، گفت: تجدید میثاق با اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک اصل اساسی و ضروری در جامعه است که برگزاری اردوهای راهیان نور به این مسئله تحقق می‌بخشد.

انتهای پیام

captcha