هیئت‌های عزاداری، حال مردم را رعایت کنند
کد خبر: 3837490
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

هیئت‌های عزاداری، حال مردم را رعایت کنند

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شهر تبریز همواره در برگزاری‌ آیین‌های عزاداری امام حسین(ع) و تکریم و تعظیم شعائر این ایام پیشگام بوده و هست،‌ گفت: هیئت‌های عزاداری ضمن رعایت حال مردم، آیین‌های مربوط به این ماه را به موقع برگزار کنند.

لزوم برگزاری شایسته آئین‌های عزاداری محرم/ هیأت‌های عزاداری حال مردم را رعایت کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی یکشنبه شب، سوم شهریورماه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، ضمن گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار، اسوه‌های خدمت صادقانه و خالصانه در نظام جمهوری اسلامی هستند و هفته دولت نیز فرصتی برای بیان عملکردها و خدمات دولت به مردم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری شایسته آیین‌های عزاداری امام حسین(ع)، بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) آیین‌های عزاداری محرم و صفر را عاملی برای زنده نگه‌داشتن اسلام عنوان کرده‌اند و ما افتخار می‌کنیم که با همت و همراهی مردم این آیین‌ها را در طول زمان زنده نگه داشته‌ایم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه شهر تبریز همواره در برگزاری‌ آیین‌های عزاداری امام حسین‌(ع) و تکریم و تعظیم شعائر این ایام پیشگام بوده و هست،‌ ابراز کرد: هیئت‌های عزاداری ضمن رعایت حال مردم، آیین‌های مربوط به این ماه را به موقع برگزار کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به روز ملی شعر و ادب، از نهادهای فرهنگی، ادارات و سازمان‌ها خواست تا با همکاری، آیین‌های این روز را که زحمات زیادی برای ثبت آن در تقویم ملی کشیده شده‌ است، به بهترین شکل برگزار کنند.

پورمحمدی همچنین با اشاره به پیشگام بودن آذربایجان در بسیاری از امور، از مسئولان نهادها و سازمان‌های مختلف استان خواست تا با توجه به ضرورت گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اهتمام ویژه‌ای در این راستا داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی کسب موفقیت توسط دانش‌آموزان استان در کنکور سراسری و همچنین کسب مقام‌های برتر صدا و سیمای مرکز استان در جشنواره تولیدات صدا و سیما را تبریک گفت.

انتهای پیام

captcha