یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در تبریز برگزار شد
کد خبر: 3841747
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴

یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در تبریز برگزار شد

گروه اجتماعی ــ دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی کشور و ۱۲۸ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی در تالار مصلای اعظم تبریز برگزار شد.

یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در تبریز برگزار شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه نیروی انتظامی کشور و ۱۲۸ شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان روز پنجشنبه، 21 شهریورماه در تالار مصلای اعظم تبریز برگزار شد.

سردار حبیب الله جان‌نثاری، جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجای کشور در این یادواره گفت: گرامیداشت یاد، خاطره، ایثار و مقاومت شهدایی که تا آخرین قطره خون از انقلاب خود دفاع کردند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند و پا پس نگذاشتند از اهداف برگزاری یادواره های شهدا است.

وی اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک شهدا است و باید از آرمان‌های آن‌ها دفاع کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه فشار اقتصادی و روانی به مردم از اهداف آمریکاست، گفت: بنا به اقرار ترامپ هفت تریلیون دلار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در چند سال گذشته هزینه شده تا موجب ریشه‌کنی اسلام و انقلاب اسلامی ایران شوند اما دستاوردی برای آن‌ها نداشته است.

سردار جان‌نثاری اظهار کرد: اما این نیرنگ‌های آمریکا برای مسلمانان دستاورد داشته و توانسته جبهه مقتدر در پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه و غیره مهیا کند و جبهه مقاومت قدرتمند ایجاد شده است.

جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجای کشور همچنین با تشریح اهداف و آرمان شهدا، تأکید کرد: نباید دستاوردهای شهدا فراموش شود در حالی که هدف اصلی آمریکا تضعیف این آرمان ها و تضعیف حجاب و تقوی در جامعه است و شهدا در وصیت نامه خود تأکید دارند زمانی که عفت زنان و غیرت مردان ضعیف شود باید به حال آن جامعه گریست.

انتهای پیام

captcha