آموزش ۵۷۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت‌(ع) میانه
کد خبر: 3842504
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

آموزش ۵۷۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت‌(ع) میانه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت‌(ع) میانه، با بیان اینکه ۵۷۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ مشغول آموزش هستند.

آموزش 570 قرآن آموز در مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه

صادق ناصری، مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 570 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: قرآن‌آموزان در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و حفظ مشغول آموزش هستند.

وی از پایه‌های سنی قرآن‌آموزان این خانه قرآن گفت و بیان کرد: قرآن‌آموزان در این خانه قرآنی در رده‌های سنی نونهال و نوجوان هستند.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه یادآور شد: مهم‌ترین نقشی که قرآن توانسته با آن عظمتش در زندگی ما داشته باشد ایجاد صبر در برابر سختی‌ها و مشکلاتی است که روزمره با آن مواجه می‌شویم و چه بسیار موانعی که با حضور قرآن از سرراه برداشته شده‌اند.

ناصری، با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: پیغمبر(ص) می‎فرمايند: بر شما باد قرآن، پس آن را رهبر و پیشوای خود قرار دهید، زیرا آن سخن پروردگار جهانیان است، از طرف اوست و به‌سوی او بر می‌گردد؛ بنابراین به متشابهات آن‌ها هم ایمان آورید و از ضرب‌المثل‌های آن پند گیرید.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت محبان اهل بیت(ع) میانه قرآن را دریای بیکران معرفت دانست و تأکید کرد: قرآن مجید عامل صعود به بهشت، مایه خرمی دل‌ها، دریای بیکران معرفت و یگانه عامل توانگری است که عامل اصلی هدایت‌گر و تربیت‌کنننده افراد و جوامع بشری به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

انتهای پیام

captcha