آموزش ۲۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «بخشایش» هریس
کد خبر: 3843404
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

آموزش ۲۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه «بخشایش» هریس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل مؤسسه قرآنی بخشایش هریس، با بیان اینکه ۲۵۰ قرآن‌آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان این مؤسسه مشغول آموزش هستند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و تجوید، احکام، عقاید و سبک زندگی اسلامی از جمله رشته‌هایی است که قرآن‌آموزان آموزش می‌بینند.

آموزش 250 قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی بخشایش

سلمان سیف‌الهی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی بخشایش هریس، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 250 قرآن‌آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان این مؤسسه مشغول آموزش هستند، گفت: روخوانی، روان خوانی، حفظ و تجوید، احکام، عقاید و سبک زندگی اسلامی از جمله رشته‌هایی است که قرآن آموزان آموزش می‌بینند.

وی از رسالت قرآن در جهت‌دهی به حرکت انسان گفت و افزود: رسالت قرآن، رشد ایمان و جهت‌دهی به حرکت انسان است و با توجه به اسارت علم در دست برخی از انسان‌های آلوده به قدرت و ثروت و فزون خواه، ضرورت پایبندی به کتاب آسمانی به دور از تحریف و یک مکتب الهی آشکار شده است.

سیف‌الهی با اشاره به فرموده پیامبراکرم(ص) افزود: حضرت محمد(ص) می فرمایند: هرکه دوست دارد با خدایش سخن بگوید قرآن بخواند.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی بخشایش هریس یادآور شد: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور کنیم و آنها را در زندگی خود عملی کنیم، آثار چشمگیر و فروانی در زندگی ما خواهد داشت و می‌تواند تحول بزرگی در زندگی ما ایجاد کند.

وی افزود: نقش و اهمیت قرآن در زندگی انسان چندان مورد توجه نیست و همین امر مانعی برای ارتقای معرفت قرآنی و تدبر در این کتاب آسمانی است.

سیف‌الهی قرائت قرآن را شعار اسلام دانست و تاکید کرد: قرائت قرآن، شعار اسلام است و پیامبر و امامان معصوم به قرائت قرآن با صداى بلند، در مكان‌ها و زمان‌هاى مختلف و آهنگ خوش تأكید داشته‌اند، بنابراین قرائت قرآن مى‌تواند موجب تقویت دین و نظام اجتماعى مسلمانان شود.

انتهای پیام

captcha