اهدای چهارمین جایزه مالی اسلامی به صالح‌آبادی/ جایزه شخص حقوقی به دانشگاه مفید رسید
کد خبر: 3860670
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

اهدای چهارمین جایزه مالی اسلامی به صالح‌آبادی/ جایزه شخص حقوقی به دانشگاه مفید رسید

گروه اقتصاد ــ چهارمین جایزه مالی اسلامی در حاشیه پنجمین همایش «مالی اسلامی» در دانشگاه الزهرا(س) به علی صالح‌آبادی اهدا شد.

چهارمین جایزه مالی اسلامی به صالح‌آبادی اهدا شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، پنجمین همایش «مالی اسلامی» از صبح امروز یکشنبه 10 آذرماه در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد و طی این همایش چهارمین جایزه مالی اسلامی به علی صالح‌آبادی، مدیرعامل بانک توسعه صادرات و رئیس انجمن مالی اسلامی ایران، اهدا شد.

مدیرعامل بورس کرج، ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، ریاست انجمن مالی اسلامی و عضویت در شورای فقهی بانک مرکزی از جمله مسئولیت‌های صالح‌آبادی است. وی هم‌اکنون مدیرعامل بانک توسعه صادرات است. بنیانگذاری کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار از جمله اقدامات ماندگار صالح‌آبادی در دوره مسئولیت در این سازمان است.

یادآور می‌شود جایزه مالی اسلامی تاکنون به حجج اسلام سیدعباس موسویان و غلامرضا مصباحی‌مقدم و آیت‌الله محمدعلی تسخیری اهدا شده است.

همچنین جایزه شخص حقوقی در زمینه مالی اسلامی به دانشگاه مفید اهدا شد و حجت‌الاسلام والمسلمین مجید رضایی، عضو شورای فقهی بانک مرکزی با نمایندگی از این دانشگاه این جایزه را دریافت کرد.

دومین جایزه کتاب برتر در زمینه مالی اسلامی به «وکالت در بانکداری بدون ربا؛ کاربردها و چالش‌ها» اثر وهاب قلیچ عضو هیئت علمی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی رسید.

سومین جایزه پژوهش برتر در مالی اسلامی در سطح دکترا به رساله «الگوی ارزیابی و تحلیلی معاملات بورس‌بازانه در بازار اوراق بهادار ایران بر اساس موازین فقه امامیه»، اثر محمد توحیدی و در سطح کارشناسی ارشد به پایان‌نامه «طراحی چارچوب نظارت شرعی بر بازار سرمایه جمهوری اسلامی ایران» از علیرضا فتاحی رسید.

انتهای پیام
captcha